سرخط خبرها

ویدئو | آماده سازی مواکب جاده های منتهی به مشهد برای زائران پیاده امام رضا(ع)

در آستانه فرا رسیدن ایام عزاداری دهه پایانی صفر و ورود زائران پیاده به مشهد مقدس، مواکب و مجموعه های خدماتی و امدادی در جاده های منتهی به مشهد مقدس مستقر شده اند تا پذیرای عاشقان اهل بیت(ع) باشند.
  • کد خبر: ۱۸۳۶۹۳
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

به گزارش شهرآرانیوز؛ هنوز خستگی پیاده روی باشکوه اربعین به پایان نرسیده است، مشهد آماده پذیرایی از زائران پیاده علی بن موسی الرضا (ع) می‌شود تا آخرین قطعه پازلی که روی آن نام مبارک اهل بیت (ع) نقش بسته است، با آبرو و میهمان داری به سرانجام برسد.

مسیر جاده مشهد-چناران به سمت گلبهار، مملو از مواکب مردمی‌ای است که این روز‌ها خود را آماده پذیرایی از زوار امام مهربانی‌ها می‌کنند و آن سو، دستگاه‌های امدادی نیز از صبح امروز (۲۰ شهریور) به صورت آماده باش ۲۴ ساعته در طول این جاده از ابتدای بزرگراه پیامبراعظم (ص) مستقر شده اند تا در صورت نیاز، در دسترس هم میهنان گرامی باشند.

جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سازمان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، دستگاه‌های خدمت رسانی هستند که در جای جای این جاده استقرار یافته اند تا کمک رسان زائران پیاده ضامن آهو (ع) باشند.

در کنار تمامی این زحمات، جمعی از پاکبانان شهرداری مشهد نیز به تنظیف حاشیه جاده می‌پردازند و همه چیز مهیای استقبال از میهمانان امام رئوف می‌باشد.

 

اینجا ببینید:

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->